Koh Kradan-Koh Ngai-Koh Lipe - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van editheneric boogaard - WaarBenJij.nu Koh Kradan-Koh Ngai-Koh Lipe - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van editheneric boogaard - WaarBenJij.nu

Koh Kradan-Koh Ngai-Koh Lipe

Door: Edith en Eric

Blijf op de hoogte en volg editheneric

30 December 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
De eilanden hebben we achter de rug we hebben veel beleefd de laatste dagen.
We gingen van Koh Lipe naar Koh Kradan waar we echt letterlijk in de Jungle sliepen dat was best wel scarry tussen de slangen,spinnen,kakkerlakken en kikkers (in toilet s'nachts) maar daar wen je wel snel aan.hele mooie natuur en daar beleefde we onze eerste zonsondergang, wat is dat geweldig dat kun je niet uitleggen.We hebben ook nog gesnorkeld dat is een beleving opzich vele kleuren van vissen en koraal fenomenaal gewoon.Ook nog een cave bezocht waar we door het donker naar binnen moesten zwemmen alwaar wij daar een prachtig eilandje aantroffen ook best wel spannend omdat je geen hand voor ogen zag en dat in t water. eerst zonder guide maar dat lukte niet (weg een beetje kwijt brrrr.gauw terug. na enig aarzelen toch weer geprobeerd maar dan met guide en het lukte geweldig wat ja daar aantrof.Het verplaatsen van eiland naar eiland b
gebeurd hier per longtailboot net als bij ons de RET alleen dan zonder OV haha. We zijn weer terug in Trang (vaste land) en daar vieren wij Oud en Nieuw.
Daarna gaan we naar Chang Mai naar de Olifanten waar we erg naar uitkijken Alles is tot nu toe geweldig hier wat we meemaken. nou luitjes we willen jullie een Gelukkig Nieuwjaar wensen en niet teveel drinken want dat doen wij wel voor jullie hahaha.

Groetjes Holyday people

word vervolgd in Chang Mai.

• 30 December 2009 - 15:26

Kees En Linda:

Mensen wat klink dat allemaal spannend. En wij hier maar bibberen van de kou. De foto's zijn ook prachtig. Wij wensen jullie alvast een prachtige jaarwisseling en een geweldig 2010. Liefs Kees en Lin en een pootje van de doggy's

• 30 December 2009 - 17:08

Kuijp:

Wat een mooie belevenissen! Jullie zien in 1 vakantie meer dan de meeste mensen in 10 vakanties bij elkaar.
    Prettige jaarwisseling en veel plezier in het Thaise Fun Paradijs.

• 30 December 2009 - 18:00

Jungle Johnnie:

ziet er heeel gezellig uit mensen zou je vaker moeten doen

• 30 December 2009 - 19:32

Astrid:

Hey Luitjes

Heerlijk dat jullie zo genieten joh.
    De foto"s worden weer uitgeprint voor moeder Elly.
    Het voorwiel uit moeders fiets is gestolen,vandaag heeft peter er een nieuw wiel ingezet en gelijk een exstra slot zodat het voorwiel vast gezet kan worden aan het frame.
    Ma was erg boos om het gebeuren,maar vanmiddag ook weer blij dat ze weer kan fietsen hihi nu gaat ze een cake bakken voor petertje hihi.We wensen jullie een fijne jaarwisseling toe.De eerdere geplaatste foto"s heeft moeder nu ontvangen "Een wonder van techniek noemde ze het hihi geweldig.
    Tot horens Have fun
    xxx knffl as

• 30 December 2009 - 19:42

Erika Klaas Enrico:

Hallo allemaal,
    Wat een mooie foto's het is daar echt genieten hoor.
    Jullie hebben al veel gedaan en beleefd.
    Genieter maar lekker van.
    We wensen jullie een fijne Nieuwjaarswisseling en nog veel plezier....

Groetjes Enrico Klaas en Erika

• 31 December 2009 - 05:53

Patricia Dunk:

voor straks;
    Proost en een Happy New Year!!!

veel liefs xxx
    van ons allemaal

• 31 December 2009 - 12:08

Ben:

Leuke berichten fijn dat jullie het naar je zin hebben.Ook jullie een goede jaarwisseling en een gelukkig nieuwhaar hahahaha

editheneric

Zoals jullie misschien al weten gaan wij een rondreis maken door Thailand. Dit beloofd een giga reis te worden wat wij met z'n vijven gaan beleven. Broer Ed en schonezus Eugenie hebben daar al geruime tijd ervaring in. Wij proberen jullie zoveel mogelijk te laten mee genieten met onze belevenissen in Thailand, waar WIJ nog nooit geweest zijn. Via de reisverslagen blijven jullie dan aardig op de hoogte waar we uithangen. wordt vervolgd.

Actief sinds 04 Nov. 2009